Monday, 11 April 2011

Kat atas tu kasut roda Dirt Skates.... offroad boleh.... on road pun boleh.... tapi harga dia...masyaallah....maheii giler tahap gaban... sekali teman pegi kat Taman Tun Dr Ismail.... macam nak pengsan teman nengok harganyer... mana ler teman mampu nak beli kalau dah sampai 3k.... giler aper???? Berbalik kepada kasut roda yang asal tu....teman ada jumper satu kat sunway....maheiii giler jugak....dekat 1k harganyer.... mampuih komer kalau cam nie harganyer.... sooooo...... kalau boleh..... sesiapa yang tahu ada tempat jual benda nie dengan harga munasabah... tolong tulis kat sini yerrr.. tank kiu....

kasut roda

Kepada sesiapa yang terjumper blog teman nie....diucapkan selamat datang... teman wujudkan blog nie pasai .... teman tak terjumper pun kedai yang jual kasut roda stail lama tu....yang 80'an tu... jenuh mancari dan bertanya kat mana laaaa ada kadai menjual kasut roda lama nie...asyik-asyik inline skate jer... teman tau laa kasut roda tu 'out dated' punyer.... tapi teman cukup seronok kalau dapat main balik... jadi sapa- sapa ada informasi dan lokasi serta tahu berapa harganyer..... tolong bagi tau kat teman nie yer.... terimakasih.